آیپد مینی ۲ با صفحه نمایش رتینا رسما معرفی شد؛ شروع قیمت از ۳۹۹ دلار

 

اپل بدترین مخفی نگه داشته و یکی از اطلاعیه مهم ترین آن روز به تازگی ساخته شده است: مینی اپل اخذ شده است به روز رسانی با یک صفحه نمایش جدید شبکیه چشم. رزولوشن صفحه نمایش جدید است 2048 x 1536 - تطبیق که از آخرین iPads ها 10 اینچ - و پردازنده تأمین انرژی آن همان 64 بیتی تراشه اپل A7 به عنوان در iPad هوا و آی فون 5S است.

موجود در ماه نوامبر با قیمت 399 دلار با Wi-Fi و یا 529 $ با داده های تلفن همراه، مینی جدید است گران تر از سلف مستقیم است، اما دستگاه نسل اول است که در اطراف نگه داشته شده نیز هست. 2012 اپل مینی می شود کاهش قیمت، در حال حاضر هزینه 299 $ و اقدام به عنوان ورود به سطح دستگاه قرص اپل.

در کنار تجدید 7.9 اینچ مینی اپل، اپل است که به معرفی مجموعه ای جدید از پوشش های هوشمند رنگارنگ، هزینه 39 $ هر، و موارد کمر بند یا چیزی که دور بدن شخصی بسته باشند گسترده تر است که 69 $ هزینه.2013 اپل مینی در هر دو دسته کوچک موسیقی جاز رنگ سفید و نقره ای یا خاکستری فضا و جفت شدن سیاه و سفید در دسترس خواهد بود. یکی از ارتقاء زیرکانه در لیست تغییرات علاوه بر این از گزینه های ذخیره سازی 128GB جدید است - که شما را به عقب بر Wi-Fi را کوتاه و یا 829 $ مجموعه 699 $ اگر شما می خواهید یک اتصال به تلفن همراه نیز هست. اپل به طور غیر معمول محتاط با زمان بندی انتشار Ipad جدید کوتاه است، شناسایی آن را تنها به عنوان "بعد از آن در ماه نوامبر،" اما تیم کوک بسته ارائه امروز با وعده است که تمام محصولات جدید در زمان برای تعطیلات در دسترس باشد.

 

آموزش mms موبایل ویندوز

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 7 خرداد 1393برچسب:, | 1:30 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت